رواية انتقام زوجة
-
روايات شيقه
رواية انتقام زوجة الفصل الثاني عشر 12 والاخير بقلم يارا محمد
داليا طلعت من عند تالين بعد ما أضافت ج*رح جديد لجروح*ها اللي لسه مش لم*ت ووراها عزت بيقول أنه مش هيسي*بها وهين*تقم منها وملاحظتش أن في كامي*رات مراق*به لقطت”ها والظاب*ط عمر حاط*ط مراقب”ه عليها داليا طلعت من المست*شفي راحت لفريد ف بيته ودخلت بالمفتاح اللي معاها واللي فريد ومامته اول ما شافوها اتصدم*و. فريد: انتي دخلتي هنا ازاي وايه اللي…
أكمل القراءة » -
روايات شيقه
رواية انتقام زوجة الفصل الحادي عشر 11 بقلم يارا محمد
الدكتور قفل المكالمه مع المجهوله وافتكر لما جاتبه واحده لابسه لابس واسع وكاب مغطي وشها كله. Flash back الباب اتفتح علي الدكتور والدكتور شاف واحده لابسه اسود ف اسود وايس كاب مغطي وشها. الدكتور: افندم انتي مين وازاي دخلتي ودي ساعه راحتي. المجهوله: بابتسامه اهدي بس يا دوك واسمعني أنا عايزاك ف خدمه هتكسب من وراها فلوس كتير اوي فلوس…
أكمل القراءة » -
روايات شيقه
رواية انتقام زوجة الفصل العاشر 10 بقلم يارا محمد
بعد اسبوع فريد طلع من المست*شفي لانه تعافي تماما وتالين كانت إصابات*ها خطيرة وفيها كس*ور اضطرت تقعد وقت أطول بالمست*شفي بس كانت كوابي*س خطف*ها وتعذيب*ها من داليا بطارد*ها وكانت بتاخد مهدئ*ات كتير علشان تعرف تنام وفريد كان بيزورها كتير وسايب شركته و المساعد بتاعه الخاص هو كان بيساعده علشان يروح لها آخر زيارة لفريد لما كان ف المستشفي عرض الجواز…
أكمل القراءة » -
روايات شيقه
رواية انتقام زوجة الفصل التاسع 9 بقلم يارا محمد
عمر: متاكد انها مش هي اللي ورا اللي حصلك. فريد: اه اه متاكد مش هي عربيتي كانت فيها مشكله. عمر: وانتي يا انسه تالين مين عمل فيكي كده. هنا تالين بصت لداليا برع*ب وداليا بدورها بصت لتالين بصه خلتها تم*وت ف نفسها اكتر ما هي مي*ته من الضرب. تالين: لا لا م م معرفش مش شفتهم أنا كانت مغميه ومشفتش…
أكمل القراءة » -
روايات شيقه
رواية انتقام زوجة الفصل الثامن 8 بقلم يارا محمد
داليا: بب*رود مطل*وب القب*ض عليا أنا ازاي يعني وبعدين تالين أنا مش شفتها ليا اسبوع اصلا وجايين تتهم*وني أنا. الظابط: من غير كلام كتير اتفضلي معانا لو سمحتي من غير شوشرة. داليا: طيب ثواني اغير هدومي وجايه عن اذنكم. الظابط: اتفضلي وياريت مش تتاخري. داليا دخلت اوضتها بب*رود وغيرت هدومها ونزلت وراحت مع الظابط في عربيتها لأنها مش رضيت تركب…
أكمل القراءة » -
روايات شيقه
رواية انتقام زوجة الفصل السابع 7 بقلم يارا محمد
داليا طلعت من عند تالين بب*رود وثبات تام و مسكت فونها واتصلت علي حد داليا: بنبرة بار*ده خال*يه من المشاعر شركه فريد الشهاوي عايزاها ت*دمر توق*ع ومتقفش عايزاهم يعلنو إفلاس*ها ف يومين سامعني عايزة فريد ووالدته يعلنه افلاس*هم ف اسرع وقت. مجهول: حاضر يا فندم هحاول اخلي الصفقات بتعتهم تتعطل وتخسر وكده تبقي مداينه. داليا: تمام اعمل اللي لازم يتعمل…
أكمل القراءة » -
روايات شيقه
رواية انتقام زوجة الفصل السادس 6 بقلم يارا محمد
بعد ما داليا خرجت من عند فريد راحت علي المكان اللي خاطفه تالين فيه دخلت عليها وهي مبتسمه ابتسامه غير مبش*رة بالخي*ر شافتها مرب*وطه علي الكرسي بإهم*ال وآث*ار التعذي*ب باينه عليها داليا اول ما شفتها كده ابتسمت وضحكت ضحكه جنون*يه. داليا: بابتسامه هههه شكلك كده بقي حلو جدا عندي ليكي خبر وحش وحلو ليا الخبر هو أن حبيب قلبك فريد…
أكمل القراءة » -
روايات شيقه
رواية انتقام زوجة الفصل الخامس 5بقلم يارا محمد
عند فريد الناس طلعته من العربيه قبل ما تنف*جر وراحه بيه المستش*في ودخل العمليات علطول ومامته جات وهي مفزو*عه وخاي*فه عليه فريد فضل تلات ساعات ف العمليات وناديه والدته خايفه عليه وبت*بكي طلع الدكتور و ناديه جريت عليه علشان تتطمن علي ابنها. ناديه: ببك*اء طمني يا دكتور ابني عامل ايه قولي أنه هو كويس وبخير. الدكتور: احنا عملنا اللي علينا…
أكمل القراءة » -
روايات شيقه
رواية انتقام زوجة الفصل الرابع 4 بقلم يارا محمد
داليا كانت قاعده ف اوضتها مستنيه الحاجه اللي تخلي يومها يكون احسن قاعده علي كرسيها الهزاز مبتسمه ومستنيه الاخبار علي احر من الج*مر وفجاه وهي قاعده فونها رن بصت فيه وابتسمت. داليا: بابتسامه ش*ر امم ايه الاخبار طمني حصل ولا لا. المجهول: تمام يا فندم اللي عايزاه حصل غرق*ان ف دم*ه ومش قادر يتح*رك وبيص”ارع الم*وت والن*ار محاوطاه من كل…
أكمل القراءة » -
روايات شيقه
رواية انتقام زوجة الفصل الثالث 3 بقلم يارا محمد
داليا طلعت من عندهم بكبرياء وغرور رافعه رأسها ومبتسمه مبتسمه لأنها اخدت جزء من حقها واتوع*دت ليهم أن انتقام*ها لسه مش خلص وهتبدا فيه اللي عملته جوه كان جزء بسيط روحت بيتها وقابلها ابوها مهاب الدهشوري اول ما شافها. مهاب: بحنيه متزعل*يش يا حبيبتي اوعي تنزلي دم*عه عليه هو مش يستاهلك ابدا وانا ها عرف اخد حقك كويس منه ماشي.…
أكمل القراءة » -
روايات شيقه
رواية انتقام زوجة الفصل الثاني 2 بقلم يارا محمد
داليا لبست فستانها البسيط رغم أنها غنيه بس بتحب البساطه ف اللبس لبست فستانها وحجابها ودت بنتها لوالدتها وراحت لصاحبه عمرها تواجه*ها خبطت باب فيلا تالين ودخلتها الشغاله تالين استقبلت داليا بابتسامه مغل*فها الحق*د والس*واد واتوقعت أنها تكون منه*اره لان فريد قلها كل حاجه. تالين: بابتسامه مزي*فه داليا حبيبتي اخبارك ايه اي المفاجاه دي و كملتش كلامها بسبب صف*عه من…
أكمل القراءة » -
روايات شيقه
رواية انتقام زوجة الفصل الاول بقلم يارا محمد
عايز تتج*وز عليا بعد ده كله بعد ما وقفت جنبك ف اول جوا*زنا وبع*ت دهبي علشان تعلي جاي بعد ده كله عايز تتج*وز ليه أنا عملت ايه اي مشك*لتي دلوقتي. مشك*لتك انك مش بقيتي منس*باني اهم*لتيني وبقيت مهتمه ببنتك وبعدين خلاص أنا بقيت اقدر افتح بيتين يعني من حقي الج*واز وانتي ماليش حق تع*ترضي. بقس*وة يبقي خلاص مش هتت*جوز عليا…
أكمل القراءة »