رواية فرحة

  • روايات شيقهunnamed 3

    رواية فرحة للكاتبة فاطمة حمدي الفصل الثامن والأخير

    وخلاص فرحه اكتب كتابها هي واحمد وكانو في قمه السعاده هما الاتنين ما هو ربنا لما بيعطي بيدهش بعطائه واخرة الصبر فرج وفرح، بس فرحه برضو زعلانه عشان عصام ومريم ونفسها تكتمل الفرحه دي ويبقي هما كمان فرحانين زيها فراحت عشان تكلم عصام… فرحه: عصام ايه اخبارك ايه عصام: الحمدلله تمام يافرحه فرحه: طب هتفضلو ع الحال ده كتير عصام:…

    أكمل القراءة »
  • روايات شيقهunnamed 3

    رواية فرحة للكاتبة فاطمة حمدي الفصل السابع

    مريم طلعت تجري ودخلت بسرعه تاني عشان تقول لفرحه فرحه: في ايه يامريم مالك مريم: الحقي يافرحه سمعت مرات اخوكي بتكلم واحد وبتقوله يحط مخدرات لاحمد وبعدين يبلغ عنه فرحه: يالهوي ازاي وسمعتيها فين مريم: مش مهم دلوقتي المهم اتصلي ب احمد بسرعه وحذريه بسرعه يافرحه فرحه: حاضر حاضر استرها يارب ومسكت الفون بتاعها بسرعه واتصلت باحمد احمد: فرحتي. فرحه:…

    أكمل القراءة »
  • روايات شيقهunnamed 3

    رواية فرحة للكاتبة فاطمة حمدي الفصل السادس

    عصام قام وساب فرحه واحمد عشان يتكلمو شويه مع بعض ويفهمو بعض احمد: احم احم فرحه: باصه في الارض وهتموت م الكسوف احمد,; مبتسم اوي وفرحان بخجلها ده اوي وقالها طب ممكن تسمعيني صوتك ولا ايه فرحه: بصتله وقالتله وهي مرتبكه اه اكيد احمد: ممكن تعرفيني بنفسك اكتر يعني ولا ايه طيب فرحه: بخجل وتوتر اه طيب انا فرحه وسكتت…

    أكمل القراءة »
  • روايات شيقهunnamed 3

    رواية فرحة للكاتبة فاطمة حمدي الفصل الخامس

    فرحه فضلت منتظره احمد ونفسها يجي بقا مش عارفه تعمل ايه وفي نفس الوقت حذرت مريم من الاتصال بي. واعدت تدعي ربنا كتير انه يقرب البعيد.. وفي يوم م الايام رن تلفون عصام ياتري مين اكيد احمد عصام: السلام عليكم احمد: وعليكم السلام ازيك يااستاذ عصام عصام: الحمدلله بس مين حضرتك احمد: انا احمد الظابط الي كنت عملتلكم المحضر بتاع…

    أكمل القراءة »
  • روايات شيقهunnamed 3

    رواية فرحة للكاتبة فاطمة حمدي الفصل الرابع

    فرحه: بشوق في ايه يامريم قوليلي مريم: تدفعي كام فرحه: يالهوي يخربيتك يابت قولي عبو شكلك مريم: خلاص خلاص هقول بصي ياستي فاكره امبارح والي حصل في القسم فرحه: بتفكريني ليه حرام عليكي يامريم مريم: استني بس فاكره الظابط الي عمل المحضر؟ فرحه: ايووه ماله مريم: معجب بيكي يافرحتي فرحه: بزهول بجد؟ مريم: اه وربنا هي دي حاجه اهزر فيها…

    أكمل القراءة »
  • روايات شيقهunnamed 3

    رواية فرحة للكاتبة فاطمة حمدي الفصل الثالث

    فرحه فضلت باصه في الفون ومش عارفه ترد من الخوف خلاص قلبها هيوقف بس تماسكت وردت ع الفون بصوت مرتعش: الو عصام: ايه مبترديش عليا ليه فرحه: معلش كنت في المطبخ عصام: مممممم بتعملي ايه فرحه: كنت بعمل حاجه اكلها عصام: بغل لا والله طب ايه رايك ان انا رجعت البيت! فرحه: ذهلت ودموعها نزلت وعماله تترعش ومش عارفه تقوله…

    أكمل القراءة »
  • روايات شيقهunnamed 3

    رواية فرحة للكاتبة فاطمة حمدي الفصل الثاني

    دخلت فرحه تحضر الفطار ودخلت سهير عشان تصحي عصام وقالتله يلا عشان نفطر ونمشي ع طول عصام: ماشي قولتي لفرحه؟ سهير: آه قولتلها عصام: طيب تمام خليها تحضر نفسها بقا سهير: تحضر نفسها ازاي يعني عصام; هو ايه الي ازاي تلبس يعني سهير: ليه وهي هتيجي معانا تعمل ايه انا شايفه اننا مينفعش ناخدها معانا عصام: نعم! انتي عايزاني اسافر…

    أكمل القراءة »
  • روايات شيقهunnamed 3

    رواية فرحة للكاتبة فاطمة حمدي الفصل الأول

    مقدمة الرواية فرحه بنوته في العشرين من عمرها بنوته عاديه زي اي بنت تعيش مع اخوها ومرات اخوها وابن اخوها الصغير للاسف فرحه تعاني من اشياء كثيره بداخلها. بسبب قسوه مرات اخيها معها الاخ لن ياخذ موقف ولا يهتم باخته ولا يعمل بوصيه الاب والام بعد وفاتهم هو لا يهتم بفرحه ويترك زوجته تعاملها بقسوه كانت فرحه تنام كل ليله…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى
نبضات قلب الأسد الفتاة والشخابيط