popular

  • قصصFB IMG 1692558686070 1

    قصه المجذوب (كامله)

    لازم اقولكم قبل أي حاجة أن الانسان لازم يرضي بقضاء الله.. ربنا دايماً بيكون شايلك الأحسن بس انت لازم تصبر والفرق هنا بيكون في العقلية بين شخص والتاني والجهل السائد بين الناس قادر يدمر أي حاجة في حياتنا … المجذوب (سحر المحبة) …. أنا سمعت حكاية مكنتش بشوفها غير في التليفزيون في مسلسلات وأفلام وعمري ما تخيلت أنها ممكن تكون…

    أكمل القراءة »
  • قصصScary Ghost Woman Horror

    قصه مراتي

    كنت سهران مع صحابي وقت ما مراتي اتصلت عليا ولما فتحت الخط عليها مش هي اللي كانت بتتكلم ده صوت واحده من الجيران وكل اللي قالته حاول تيجي بسرعه مراتك تعبانه جدا وكل ما تفوق يغمي عليها وقبل ما تخلص كلامها كنت انا قافل السكه وراكب عربيتي و ما كنتش عارف انا سايق العربيه ازاي كنت قلقان عليها جامد وخايف…

    أكمل القراءة »
  • بيت الراوي312202141 199502562463804 2004457136293452522 n 1

    بيت الراوي الفصل السادس و الاخير

    الشخص كان باصص ليها بغضب وهو بيقول بأندهاش ” حامل !! طب ازاى !؟ ” ، فجأة اختفوا وبقيت انا واقف لوحدى في البيت ، لكن سمعت صوت ابويا تاني وهو خارج وبيضحك وبيقول ” خلاص هانت ابني قرب يجي ” ، كانت نفس الست بس بطنها كان كبير اظاهر كده انوا الشهر الاخير ، ابويا مشي من هنا والست…

    أكمل القراءة »
  • بيت الراوي312202141 199502562463804 2004457136293452522 n 1

    بيت الراوي الفصل الاول

    “خلاص يا عم حاتم مشكلتك اتحلت .. لقينا البيت اللي هتتجوز فيه .. بيت واسع وحلو .. وكمان قريب جدا مننا ” ، ده كان كلام ابويا ليا ، كان بيدور ليا علي مكان اتجوز فيه ، لان بيتنا مكون من تلات ادوار ، والتلاتة ساكنين ، الدور الاول فيه ابويا وامي ، والتاتي والتالت متجوزين فيهم اخواتي اللي اكبر…

    أكمل القراءة »
  • روايات شيقه%D8%B5%D9%88%D8%B1 %D8%AC%D9%85%D9%8A%D9%84%D8%A9 5

    رواية اثبات ملكيه الحلقه الثامنه

    الحلقة_الثامنة بدأت اخاف ان السعاده دي تروحي مني، لبست الفستان وطلع مظبوط عليا جدااا، اتكلمت البنت بانبهار وقالت(ماشاءالله عليكي، انا عمري ما شوفت عروسه في جمالك بجد ) كنت فرحانه اوي بالفستان وكأنه فستان العيد اللي اشترهولي بابا عشان اعيد بيه، البنت خرجَّت ظرف من شنطتها وادتهولي، قالتلي الجواب دا من الرائد حسام وآكد عليا ادهولك واحنا لوحدنا، وبعدها استأذنت…

    أكمل القراءة »
  • روايات رومانسيهunnamed 4

    رواية صعيديه امتلكت قلب الاسد الفصل الاول

    صعيديه امتلكت قلب الاسد رنا احمد عماد بارت 1… في الصعيد … في الشارع وهي تبيع الطماطم . شربات بسخرية واستفزاز /كيفك ي واكله ناسك وايه الطماطم العفشه دي . حور بغيظ شديد/ي قاعدين يكفيكوا شر الجاين عايزه ايه ي وليه علي الصبح . شربات بغيظ /ولولوي عليكي ي بعيده . حسان بهيام وغمزه /جرا ايه ي بت ي حور…

    أكمل القراءة »
  • روايات شيقه62acf9c625453

    نوفيلا المستحيل للكاتبة شاهندة الفصل السادس

    خرج الطبيب من الحجرة فسارعت كل من الخالة نبيلة وابنتها صفية إليه تسأله الأولى عن حالة سعاد ليقول: للأسف جسم المريضة مبقاش متقبل العلاج نهائي وده أدى لإنهياره بالشكل ده، أنا مستغرب من اللي بيحصل. آخر تحليل عملناه كان فيه نسبة تحسن، صحيح بسيطة لكنها كانت مبشرة، دلوقتي الحالة مش بس تراجعت لأ وأصبحت كمان خطيرة لإن الجسم رافض العلاج…

    أكمل القراءة »
  • قصص%D9%82%D8%B5%D8%B5 %D8%B1%D8%B9%D8%A8

    همسات من عوالم مجهولة

    همسات من عوالم مجهولة _ محمد انا قولتلك مية مرة مبحبش الهزار الرخم ده .. بتخبط عليا ليه ماهو في حمام تاني أهو . الجُملة دي قالهالي عماد صحبي وزميلي في البنك اللي بنشتغل فيه أفراد أمن بالليل .. بنك بدون ذكر اسمه في منطقة اسمها ألف مسكن . كُنت قاعد بتفرج على التليفزيون وأتفاجئت بعماد بيقرب عليا وهو غضبان…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى
نبضات قلب الأسد الفتاة والشخابيط